Compleet Zakelijk
Image default
Zakelijke dienstverlening

3 redenen om voor een buitenexpositie te kiezen

Soms zie je adembenemende buitenexposities in het centrum. Van die exposities die je adem benemen en mensen echt even stil laten staan. Dat is wat jij ook wilt als ondernemer! Want hoe mooi is het om je boodschap beknopt te vertellen in een aantal afbeeldingen? Om te laten zien waar jouw bedrijf voor staat of simpelweg mensen tot denken te zetten? Een buitenexpositie biedt veel. Opvallend genoeg maakt echter nog lang niet elk bedrijf hier even slim gebruik van. Zonde, want er zijn tal van redenen om dit juist wel te doen. 

Nog niet overtuigd van de kracht van een buitenexpositie? Of wil je de buitenexpositie van Imagebuilding huren en weet je niet wat je kunt verwachten? Lees dan snel verder en ontdek de belangrijkste voordelen. 

  1. Mobiliteit 

Als je de expositieborden huurt, geniet je van enorme mobiliteit. Deze borden kunnen op vrijwel alle plekken in Nederland worden geplaatst. Weet je dus niet goed waar je de borden moet plaatsen? Simpelweg omdat jouw doelgroep zich door heel Nederland heen bevindt? Geen probleem! Je kunt de borden eenvoudig op verschillende plekken laten plaatsen. Houd er wel rekening mee dat je in veel gebieden een vergunning nodig hebt. Als je de borden huurt bij een professioneel bedrijf, dan zullen zij deze vergunning voor jou regelen. Zo heb je verder geen omkijken naar de buitenexpositie en weet je zeker dat dit geheel naar wens zal zijn én – belangrijker nog – een ongelooflijk hoog bereik zal hebben. 

  1. Laagdrempelig 

Een van de grootste voordelen van een buitenexpositie is dat het heel laagdrempelig is. Mensen hoeven niet de keuze te maken om een ruimte wel of niet te bezoeken. De expositie is er nu eenmaal. In een openbare ruimte. Een ruimte die ze misschien toch al hadden bezocht, ook als de expositie er niet was geweest, en waarbij nu plotseling hun aandacht toch wel getrokken wordt. Dit zorgt ervoor dat je van een veel groter publiek geniet en ook omstanders trekt die anders nooit op jouw expositie waren afgekomen en nu positief verrast worden. 

  1. Het wekt de nieuwsgierigheid 

Met een goede buitenexpositie hoop je de aandacht te trekken en tegelijkertijd de nieuwsgierigheid te wekken. Van mensen die door het centrum fietsen en plotseling op jouw expositie stuiten of van mensen die lekker aan het wandelen zijn en door deze grote borden tot stilstand worden gebracht. Bij voorkeur wil je natuurlijk ook dat mensen erover gaan praten. Dat zij hun bekenden gaan vertellen over de expositie en dat ook zij een kijkje gaan nemen. Als de buitenexpositie op de juiste manier de aandacht weet te trekken en echt iets unieks vertelt, dan kan dit tot een ongelooflijk bereik leiden. 

 

Let op: hierbij is het natuurlijk vooral belangrijk dat je jouw uiteindelijke boodschap op de juiste manier weet te verpakken. Laat je hierbij dan ook begeleiden door een deskundige, zodat je zeker weet dat de expositie straks succesvol zal zijn.