Tegenwoordig hebben marketingbureaus allerlei hippe namen, maar wat houden die eigenlijk in? In deze blog leggen we duidelijk uit wat een creative agency allemaal doet. Development Een goedwerkende website is erg belangrijk, je website moet makkelijk te gebruiken zijn voor je doelgroep. Via je website kun je klanten binnenhalen of producten verkopen. De techniek achter een goedwerkende website kan ingewikkeld zijn, maar bij een creative agency hebben ze de juiste kennis in huis voor een geslaagde website of andere technische oplossing. Strategie Een heldere merkstrategie is essentieel. Een creative agency kan je helpen me het bedenken én uitvoeren van zo’n strategie.
Door van jouw website een leadgenerator te maken zorgt een marketingbureau ervoor dat je doorlopend leads binnen haalt die klanten opleveren. Marketing Veel creative agency’s werken zowel met on-als offline marketing. Via online marketing kan je de hele wereld bereiken. Een creative agency kan je helpen gevonden te worden in Google door gebruik te maken van SEO en/of SEA. Ook kunnen ze je adviseren op het gebied van social media. Content Voor een geliefd merk heb je creatieve content nodig. Een pakkende website bevat relevante foto’s en video’s. Een creative agency zoals Brndz kan je voorzien van alle content die je nodig hebt. Geschreven teksten, foto’s, video’s maar ook animaties. Het is van groot belang dat al deze uitingen de dezelfde stijl hebben zodat je merk consistent blijft. |